28 Nisan 2007

Kabak dolması



Evet, biriken tariflerimi yayınlama zamanı geldi. Ama birçoğunun resmini çekmemişim. Mesela fırında mantarlı tavuk yemeği. Mesela mantarlı et sote. Bu ikisini ilk kez denemiştim ve çok beğenildi.. İçinde mantar olan yemeğin kötü olma ihtimali var mı? Ondan sonra, sık sık yaptığım ama nedense siteye koymadığım bisküvili irmik tatlısı var. Çoğunuzun bildiği bir tarif olduğunu düşündüğüm için herhalde. Hem çok basit, hem de tadından yenmiyor:) Gelelim resimleri olanlara..

Kıymalı kabak dolmasını çok severim. İçine yeşillik olarak dereotu katar ve yoğurtla yerim, çünkü herkes gibi ben de bu üçlüye bayılıyorum:) Hafif de acılı olacak. Ben ne sarma, ne dolma içini pişirerek yapıyorum. Annemden öyle gördüm. Soğanı, pirinci, eti, domatesi, yeşilliği, biber salçasını, zeytinyağını ve baharatları karıştırıp, malzemeyi doldurup öyle pişiriyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

uzun bir aradan sonra döndügünü görmek güzel..ben her çeşit dolmayı çok severim,ve evet içi biraz acı olmalı.ellerine sağlık canım.slamlar..

Hulya dedi ki...

heyt be,iste donusu muhtesem oldu diye buna derler:)

kalimeero dedi ki...

suheyla hosgeldin. Ben de biber dolmasinin biberlerini hala isteyerek yiyemeyenlerdenim, o yuzden bu tur dolmalar daha isime geliyor:)

hulya:)) muhtesem mi oldu gorecegiz bakalim:)

Adsız dedi ki...

Özlemiştik seni canım hoşgeldin sefalar getirdin..

Dönüşün gerçekten muhteşem olmuş,yiyi ki dönmüşün ve bizlerlesin..Öpüyorum yanaklarından ..


Sevgiyle kal..Gül/d.tadı