27 Nisan 2007

Buruk final



Uzun bir aradan sonra döndüm. Yani inşallah:) Okul bitti. Hem üzerimden bir yük kalkmış gibi hissediyorum, hem de seneye Türkçe dersi vermeyecek olmanın bir burukluğu var. Tahta kalemlerime, kitaplarıma, notlarıma baktıkça gerçekten üzülüyorum. Umarım kısa zamanda öğretmeye geri dönerim ve bu arayı iyi değerlendirebilirim. Öğrencilerim aralarında para toplayıp son derste bana bir demet gül almış, yanına da bir kart iliştirmişler. Üzerine kalemleri döndüğünce Türkçe, dönmediğince İngilizce birşeyler yazmışlar:) Ben de onlara sabah sabah sütlaç yapıp götürdüm çünkü Türk yemeklerini öğrendiğimiz ünitede 'şimdi böyle kuru kuruya olmuyor, uygulamalı yapsak' türünden mesajlarını sağolsun iletmişlerdi:) Ben sütlacı ikram edince bir tanesi de çantasından peçetelere özenle sardığı Türk kahvesi fincanlarını çıkarıp kendi elleriyle yaptığı ve termosa koyup 1,5 saatlik yoldan okula getirdiği Türk kahvesi servisine başlamasın mı! :) Velhasıl güzel bir final oldu. Derste öğrencilerin kendi hayatlarıyla ilgili kompozisyonlarının sunumu vardı. Bazısı slayt gösterisi eşliğinde, hepsi birbirinden başarılı sunumlardı. Kimi evli çocuklu, çoğu yoğun okul hayatı dışında bir de işe giden bu çalışkan, zeki, saygılı öğrencilerimin hepsiyle tek tek gurur duydum gerçekten. Bu akademik yıl da böyle bitti..

Bu güzelim laleler de güllerden önce vazomda duran doğum günü hediyesi..

12 yorum:

LaMa dedi ki...

Sevinc ve huzun bir arada... Hayirlisi olsun diliyorum senin icin. Guller ve laleler cook guzeller, gule gule bak ve icin acilsin.
Sevgiler

serinmavi dedi ki...

Rabbim hayırlısını versin canım senin için.Herşey gönlünce olsun....Selam ve sevgiler....

umran dedi ki...

Aramiza tekrar donmene sevindim.Ayrica yeni yasini kutlarim.daha nice guzel senelere ailenle birlikte ulasman dilegiyle.Ayrica ogretmek hic bir zaman bitmez,ogrenmekte;)
selamlar

Hulya dedi ki...

ya keske bizde olsaydik sinifta:)yada sen cekim yapsaydin izleseydik,anlatinca bile heycanlandim.Nasil unuttuk emine dogum gununu ya:(geri donusune en cok ben seviniyorum,bilesin.
bu arada bizim ekip hemen toplanmis bakiyorumda:)

Esma dedi ki...

Hosgeldin Kalimeerocum, yani hayirli olsun arkadasim da su sutlac mevzuunu kapatamadik bir turlu, bende imali mesajlari cok iletmeye calistim ama hala cevap yok :) neyse ogrencilerin kadar olamadik yani, kirildim valla. :)) Tabii saka yapiyorum, iyi ki dogdun arkadasim, nice senelere Rabbim saglikla sevincle ve sevdiklerinle ulastirsin.

gorusmek uzere insallah.
selam ve dua ile..

Beyhan dedi ki...

Hoşgeldin Kalimeero'cuğum.Seni merak etmiştim.Bu arada yeni yaşın da kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Hoşşgeldinn... Umarım herşey gönlünce olur...

Sımmsıcak sevgiler...

kalimeero dedi ki...

lama hosgeldin. gercekten hem mutlu, hem huzunlu bitti bu yil. seneye burs aldigim icin ogretmenlik yapmayacagim ama nasip olursa yine donerim. lalelerim coktan yapraklarini dusurduler ve copu boyladilar. sari renk ne kadar yakisiyormus laleye. guller su an itibariyle dimdik ayakta:)

serinmavi ne guzel dua ettin, Allah razi olsun. bilmukabele..

umran, ben de seni gordugume sevindim. ayrica dedigin dogru bak o acidan dusunmemistim. insan hayatinda ogretmek de ogrenmek de bitmez. insallah meslek olarak da devam eder:)

hulya gercekten ekip hemen toplandi. sadik arkadaslarim benim:) son dersi kameraya almasak da bir fotograf cektirseydik iyi olurdu bak. hic aklima gelmedi. daha once neredeydin?:)

esma:))) simdi bu 'sutlac mevzuu'nu kapatirsak konusacak bir sey kalmayacak. boyle yan yatti camura batti devam etsin bence:) zaten dun hulya'yla iyi dalganizi gectiniz sutlac dedik 2 ay siteye ugramadi diye:)) ogrencilere paketten yapmistim, kafama eser de sana yaparsam oricinal yapicam ama soz:)

beyhan'cigim hosgelmissin. bu yaslarda dogumgunlerini hatirlamamak daha iyi oluyor aslinda. ciceklerle moral duzeltiyoruz iste:)

Selcen Şenocak dedi ki...

Güller laleler çok güzel allah gönlüne göre versin her şeyi Doğum gününde kutlu olsun sevgiler...

kalimeero dedi ki...

zerrin'cigim sen de hosgeldin. ne sicak bir karsilama. burada beni bekliyormussunuz gibi hissettim. benden de sevgiler..

almula cok tesekkurler. ben de cok sevdim bu cicekleri. eve ayri bir hava kattilar. Allah neler yaratmis diyor insan bakip bakip.

Bir Anne dedi ki...

Sevgili Kali, ogretmekle ilgili duygularini cok iyi anliyorum, insanda cok kotu bagimlilik yapiyor. Meslegini bu kadar cok sevdigine gore, cok iyi bir ogretmen olmalisin, ne guzel. dogum gunun kutlu olsun, ins nice senelere butun sevdiklerinle ve sevdigin isleri yaparak erisirsin, amin.

kalimeero dedi ki...

bir anne, ogretmenlik lisedeyken aklimdaki son meslekti. hatta asla istemiyorum derdim. gazeteci olacaktim sozde:) ama hayat bu yone surukledi iste. gercekten o kadar severek yapiyorum ki hicbir seye degismem. etrafimdakiler de bunu farkediyor. insan kendi fitratinda ne oldugunu bilemiyormus demek. guzel dualarina da kocaman bir amin diyorum. cok sagol.