15 Haziran 2007

Altunizade çorbası



Afiyetle'den Ayşenur'un yazdığı bu tarifi, onun annesi de Emine Beder'in kitabından almış. Tarifin soy ağacına ben de ekleniyorum. Belki benim aracılığımla başka deneyenler de olur.
Çorba repertuarımı genişletmek istiyorum dediğimde yine afiyetle'den Esma'nın ilk önerdiği tarif bu oldu. İçinde yağ, un, su, biraz süt, tavuk, patates, mantar ve havuç var. Malzemeler bu sırayla katılıyor. Ben bu çorbayı en çok iftar sofrasına veya hastaya yakıştırıyorum. Çok besinli, hafif ve lezzetli bir çorba.

3 yorum:

Bir Anne dedi ki...

Corba konusunda ben epey fakirim Kalimero. Altunizade corbasini deneyenler listesine ben de katilacagim. Sagol paylastigin icin.

kalimeero dedi ki...

rodrigo, obrigado visitando!
(god bless google:))

bir anne, ben de bloglardan bazi corbalar denedim ama pek memnun kalmadim. bu corbayi bayagi sevdik. insallah yapinca senin de corbalarina bir yenisi eklenir.

Aysenur dedi ki...

Her seferinde ayri bir lezzetle icdigim favori corbalarimdan bir numara. Begendigine sevindik, zaten bu corbayi icip de begenmeyen olmadi. Ellerine saglik...