20 Temmuz 2007

Tost ekmeği salatası



İlk kez denediğim bu tarif için haşhaşlıçörek'in sayfasına bakabilirsiniz. Tarifte farklı olarak ben sadece maydanozları da ekmeklere sürülen karışıma kattım. Ayrıca üzerine ceviz de çok yakışır bu salatanın. Buzdolabında biraz bekledikten sonra içinde ekmek var mı yok mu anlaşılmıyor bile. Ben çok sevdim. İnşallah denerseniz sizin de benim gibi salata repertuarınıza yeni bir tarif daha eklenmiş olur. Ekmekleri en yumuşağından almayı unutmayın! Teşekkürler Serpil!

6 yorum:

hayat dedi ki...

Kalimeero'cuğum,tost ekmeği salatasının görünüşü ve renkleri muhteşem tadıda çok güzeldir eminim.Ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Duygu dedi ki...

Merhaba Kalimeero
Salata hem cok guzel gozukuyor hemde yapimi kolay!tarif icin tesekkurler.
sevgiler

kalimeero dedi ki...

hayat mutlaka dene bu salatayi. tavuk ve dereotunun tadi damaginda kaliyor insanin.

duygu merhaba, hosgeldin. gercekten pratik bir salata. ben de senin tatlilarina bayildim. sevgiler..

Serpil dedi ki...

birşey değil canımm...ellerine sağlık.

etki alanı dedi ki...

Görüntü harika
Sevgili kalimeero
süslemek bir sanattır.Sunum ise damakta tat bıraktığını hissetmektir.
Kutluyorum..

Yaren dedi ki...

Merhaba,
Tost ekmegi salatasi cok güzel gözüküyor.En yakin zamanda yapmamlazim.Ellerine saglik.