1 Ocak 2007

Yılın bu zamanı..

Noel zamanı komşularımızın yapıp şirin bir notla herkesin kapısına bıraktığı kurabiyeler.



Burada yüzyüze samimi ilişkiler zayıf olsa da aileler böyle şeyleri ihmal etmiyor, çünkü dini içeriği de var. Bazen de harika pullu kartlara tebrik veya davet notları yazıp bırakıyorlar kapımıza. Zaten haftada birkaç gün mutlaka bir sosyal faaliyet oluyor sitede. Elişi, bilgisayarda film yapımı, evsiz ve kimsesizlere yardım programları, bovling, geziler.. Bilhassa çocuklu ailelerin canının sıkılması mümkün değil burada. Geçim sıkıntısı, trafik derdi vs.'nin pek olmadığı ve sivil toplum örgütlerinin yaygın olduğu yerde insanların böyle şeylere hem vakti hem isteği oluyor.



Bu da benim çok severek aldığım kış kartlarından biri.



ve, yılın bu zamanında bile açıp benim şımartmalarımı hak eden sıklamenim. Bir buçuk sene önce kupkuru bir halde bana gelen şirinenin bu ilk çiçeği. Sabrettiğime değmiş. Kırmızı açanın resmini siteye koymuştum. Bu inşallah farklı renk açar demiştim, böyle eflatunumsu-pembemsi bir renk açtı. Her sabah uyandığımda, her okuldan geldiğimde çiçeklerimi seyretmek bilinçsiz de yapsam bana en zevk veren şeyler arasında..



Bayramdaydık değil mi? :) Herkesin Kurban bayramı tekrar mübarek olsun.
Bu seferki sırf fındıklı:) Türkiye'ye de bu baklava yufkalarından geldiyse yaşadık. Bir saat sürmüyor hazırlanması.

5 yorum:

Esma dedi ki...

kalimeerocum, kimse yorum yazmadan sana ilk yorumu yazmak istedim, masallah arkadasim, zaten senin ciceklerine goren herkes bayiliyordu, severek baktigin belli oluyor, cicek bile actirmissin bu narin cicege, seni tebrik ediyorum.

Esma dedi ki...

bir de arkadasim, bu civciv resmini nasil koyuyorsun, bize de tarif edebilir misin, bos bir zamanin da?

kalimeero dedi ki...

esma o zaman ben de karistira karistira bulmustum. blogger'a giris yapiyorsun, edit profile'a tikliyorsun, orada sana resmin linkini soruyor. benim sayfamda vardi ayni resimden ona tiklayip linkini koydum. yoksa sen flicker.com'a resmi yukleyip onun linkini de verebilirsin.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Kalimero
kart postalın çoooook güzellll. Pullu pullu harika..
Yılbaşına İsviçre'de girdik ve ben çok sevdim bu zamanı. Fiyatlar düşüyor, yakınlaşmalar artıyor. Evler, pencereler, bahçeler, yollar, her yer süsleniyor, pırıltılar, ışıklar artıyor.
Çok güzel bir ortam..
Calimero diye bir tabela vardı bir yoldan geçerken hep, sen aklıma geldin her geçişte:)

kalimeero dedi ki...

Pinar, kardesim de oraya gittiginde ruyalarimin sehri demisti. O da kis vakti gitmisti. Kar manzaralari noel-yil basi hazirliklariyla birlesiyor ya, iste o manzaraya ben de bitiyorum. Yilin o vakti Isvicre'de olmak harika fikir! Ben soranlara balayi icin onereyim bari bunu:)
Demek calimero benden once gitmis gormus, vay hain:)