23 Kasım 2006

Sade kısır


Kısırı ayıklıyoruz, biber salçasıyla karıştırdığımız az sıcak suyu üzerine döküyoruz. Su çok az olacak, bulgurları ıslatacak kadar, ve yavaş yavaş dökülecek. Bu tarifte kısır özellikle tane tane oluyor. Islanmış bulguru biraz bekletiyoruz. Daha sonra doğradığımız yeşil soğan, kuru soğan ve maydanozu ekliyoruz ve kaşıkla hafifçe karıştırıyoruz. Tuz, kırmızı pul biber, limon suyu ve zeytinyağını da ekleyip isteğe göre domates ve salatalık dilimleriyle servis yapıyoruz.

4 yorum:

hayat dedi ki...

Merhaba canım hünerli olmak başka tarifler peşpeşe gelmiş hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık. sevgiler

kalimeero dedi ki...

hayat tesekkurler. hunerli olmak isterdim ama simdilik o sifati haketmiyorum sanirim. hevesli diyelim biz ona:)

Damak Tadı dedi ki...

Harika görünüyor kısırın ellerine sağlık.Bencede hünerlisin tatlım,Hayat'a katılıyorum bende bu konuda..Sevgiler..

Ferhanca dedi ki...

merhabalar, bende kısır eklemiştim şimdi gördüm seni ,ama degişik bu afiyet olsun..sevgiler..FERHAN