15 Aralık 2006

3,5 yaş telefon muhabbeti:)

(Zehra’yla konuşmamız biterken)
- Teyzesi şimdi telefonu nineye ver bakiim?
- Önce kardeşime vericem. (ikiz kardeşi)
- ?!. Tamam peki:)
(Şeyma cırtlak sesiyle:) :
- Sen Ahmet’i görmeye gelicek misiiiin? (Ahmet, birkaç haftaya doğacak kardeşleri.)
- Gelemiicem, ben okula gidiyorum:(
- Sen niye okula gidiyosun, sen küçük müsün? (geçen yaz niye’li sorularla beni çılgına çevirmişlerdi:) )
- Hayır ben büyüğüm, büyükler de okula gider.
- O okul çok mu büyük?
- Evet tatlım çok büyük:)
Yemek yediniz mi Şeyma?
- Yedik.
- Ne yediniz?
- Ama sen göremezsin ki, orası çok uzak.
- Olsun, sen söylersen ben bilirim. Ne yediniz?
- Kuru fasulye.
Bi de çay.
- :)
- Sen ne zaman geliceksin?
- Okul bitince uçağa atlicam gelicem.
- Tamam, bana balon getir.
Zehra’ya da getir!
- :)

23 yorum:

Adsız dedi ki...

kalimeero,aglasammi gulumsesemmi bilemedim...Kisa zamanda bitsin okulun ucaga atla git insallah tatli teyzeleri..

kalimeero dedi ki...

aamiiinnnn.
:)

Adsız dedi ki...

Taaa Berlin'den taaa Amerika'lara selamlar.
Adini"ekmek arasi hayat"a biraktigin yorumda gördüm.Kalimero!kesin Yunanistandan birisidir diye düsündüm.Sayfaya girince bir okadar da sasirdim.Blog basliginin kalimeero olmasinin bir sebebi varmi?Sadece merak iste....
Sevgilerle-Her sey gönlünce olsun.

kalimeero dedi ki...

serap hosgelmissin:) bana kalimeero, kalimera (yunanca merhaba)'dan mi geliyor diye soran oluyor cok. hayir, kalimeero adini ikon'umda da gordugun calimero cizgi film kahramanindan aliyor. kafasinda yumurta kirigi sapkasi, 'ama haksizlik bu oyle diil mi?' diye bitirirdi her bolumu. ben de hayal meyal hatirliyorum. kalimeero'lu bircok seyim var hem internet ortaminda her gercek hayatta. bir de web sitem olsun dedim:)
simdi bunlar bir yana, kalimera da cok hos bir site ismi olurdu. bize de pek uzak sayilmaz zira annem-babam ve bizim koyluler (Trabzon, Surmene) ana dili olarak Turkce'yle karisik bir Rumca konusuyorlar. Bolgede 6. yuzyildan sonra etkin olan Bizanslilarin resmi dilinin Pontus şivesi oluyor.

Adsız dedi ki...

kalimeero,
ne tatli bir konusma oyle.sen de bir teyzeymissin ne guzel.ben hic bir zaman teyze olamayacagim kiz kardesim olmadigi icin:(
sevgiler..

Adsız dedi ki...

kalimeero,
ne tatli bir konusma oyle.sen de bir teyzeymissin ne guzel.ben hic bir zaman teyze olamayacagim kiz kardesim olmadigi icin:(
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhaba Kalimeero,ziyaretin icin tesekkür ederim,sende benim gibi gurbetteymissin,orda devamli kalmayacaksin herhalde degilmi.Sayfanda keyifli bir gezinti yaptim güzel tarifler gördüm,eline saglik hepside cok lezzetli görünüyor,benim yaptigim kabak tarifini alman yemek dergisinde görmüstüm,ilk olarak yaptim hem kolay hemde degisik bir lezzet,her zaman beklerim.
www.blogcu.com/baharcicegi/

Beyhan dedi ki...

Kalimeero'cuğum merhaba,
Güzel yorumun için teşekkürler canım.Sonra tekrar geleceğim,şimdilik yorumunu gördüm geldim,sağol:)

kalimeero dedi ki...

umran artik bizim ikizlerin en normal kelimesi bile bana tatli geldigi icin konusma baskasina ne kadar oyle bilmiyorum. teyze olmaya gerek yok, hala olsan da ayni, yegen yegendir sonucta:)

oznur hosgeldin. evet gurbetteyiz ama donecegiz insallah. ben oyle pratik ve lezzetli yemekleri cok seviyorum. kim sevmez ki?:) o yuzden dikkatimi cekti. ziyaretin icin tesekkurler, yine beklerim.

beyhan cat kapi yapmissin:)tesekkurler, yine beklerim.

Adsız dedi ki...

Sevgili Kalimeero,cevabin icin tesekkürler.Bu cizgi film kahramanini hic tanimiyorum.Cocuklarda büyüdü,artik eskisi gibi cizgi film de izlemiyoruz.verdigin bilgiler cindememnun oldum.Yazismak üzere hoscakal.

Adsız dedi ki...

Yeğenlerin çok şeker,minikler hep öyle oluyor zaten,soru sormaktan bıkmıyorlar hiç :) bizzat kendi çocuklarımdan biliyorum.Kızıma küçükken çektiğimiz videolarını seyrettiriyordum geçenlerde(şu an 12 yalında )''Anne sen nasıl dayanmışsın banaa? hiç susmuyorum bennn'' diye hayret etti :)

İnşAllah hayırlısıyla biter öğrenim hayatın ve toprağına dönersin...

Selam ve sevgiler...

kalimeero dedi ki...

serap yine bekleriz efendim. yazismak ne demek? zevkle..

serinmavi aslinda cocuklarin o halini videoya almak cok iyi fikir. ileride izletince annenin kiymetini biraz olsun takdir ederler, degil mi? Ben annemin neler cektigini gorseydim belki daha hayirli bir evlat olurdum simdi:) Guzel dileklerin icin de tesekkur ederim. Dua sizden, gayret bizden:)

yuvakuran dedi ki...

"kalimeero" ne demek??

yuvakuran dedi ki...

kalimeero adini ikon'umda da gordugun calimero cizgi film kahramanindan aliyor. kafasinda yumurta kirigi sapkasi, 'ama haksizlik bu oyle diil mi?' diye bitirirdi her bolumu.

simdi gordum cok hos

kalimeero dedi ki...

yuvakuran hosgelmissin ve tesekkur ederim, ben de seviyorum adimi, kara civcivimi:)

Adsız dedi ki...

DOSTLAR GÜNÜ...
BILIYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ
BU MESAJI SEVDIGIN DOSTLARINA GÖNDER
EGER BENDE O SEVDIGIN DOSTLARINDAN BIRIYSEM BANADA YOLLA 10 ARKADASINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEGINE
EGER 7 DEN FAZLA ISE SEVILEN BIR DOSTSUN
EGER DEGILSEN KENDINE BIRAZ ÇEKI DÜZEN VER

kalimeero dedi ki...

ebru tesekkur ederim dostum:)

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım,
annemin vefatı dolayısıyla bırakmış olduğunuz nazik mesaja teşekkür ederim sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Cocuklar,bebikler cok tatli oluyor degil mi???????????????
yerim ben onlari!

Unknown dedi ki...

Nekada safiyane bir diyalog degilmi:)Cok hoslar bu kucukler...Canim sanada hayirli zamanlada kavusmani dilerim...

Bu arada Umran'a bir seyler yazayim ben simdi...Umran'cim hani ben senin kizkardesin olmustum:(Sen simdi Furlan'in teyzesi degilmisin?Bende senin kizlarinin?Ama yaa Umrann ne diyorsuunnn:((

kalimeero dedi ki...

Evet lama ya, cocuklar zaten tatli sirin yaratiklar, bir de uzerine ayni kandan olunca dayanilmaz oluyorlar:) her hareketi, lafi teyzelerce olay oluyor sekil A'da goruldugu gibi:))

gulenay'cigim hakkatten cok safiyane laflar ediyorlar, agzini yiyesin geliyor:)) belki yabancisina normal gelen seyleri teyzeler de boyle buyutuyorlar iste:) guzel dileklerin icin sagolasin ayrica.

Adsız dedi ki...

Merhaba Kalimeero,teyze olmanın tadını,keyfini,güzelliğini,ancak teyze olanlar bilir.Ben de bir teyzeyim ve tatlı yeğenimi çok ama çok özlüyorum gurbet ellerinde.Senin kadar uzak değiliz çok şükür,ayda bir kere görebiliyorum ama yine de çok özlüyoruz onu ben ve kızlarım:(((
Ama bu haksızlık,öyle değil mi Kalimeeroooo?

kalimeero dedi ki...

Deniz'cigim gercekten oylee:)) kalimeeroca konusmussun cok tatli olmus. Teyzesi ne kadar gorse yegenini yine yetmez ki! Bizden gecti artik, tr'ye gidince yari tanidik yari yabanci gibi oluyoruz. Normalde bana geliyorlar ama aglayinca, bir yerleri aciyinca bizimkiler diger teyzelerinin kocasini bana yegliyorlar:):( Enistem de onlari cok oynatiyor ama haklari var:)