7 Aralık 2006

Günlerden bir gün..

Bu haftaki kızlar toplantısının resimlerini ben çektim. Hülya her hafta "bak yine mi getirmedin makineni" diye sitem edip bu hafta üzerine bir de hatırlatma e-maili atınca e hadi dedim, bu haftanın sofrası da kalimeero'nun arşivine girsin, biraz sayfamız şenlensin:) Hepsi birbirinde leziz bu tariflerle Hülya'nın şirin evine konuk olduk bugün. Yedik içtik, binbir konuda muhabbet ettik, dertleştik. Çoğumuz kilometreler katedip geliyor bu toplantılara çünkü gurbet elde arkadaşın ne demek olduğunu hepimiz biliyoruz. Tekrardan ellerinize, dillerinize, ayaklarınıza sağlık. Harika bir gündü. Sayfamı da yine Hülya'dan ilhamla değiştirdim. Bakalım belki eski haline geri döner, belki böyle kalır. Yeşile bayağı alışmıştım. Bir ara kenar rengini açmaya çalıştım ama sevdiğim bir ton bulamayınca bırakmıştım.

Fındıklı kapkek


Kısır


Yoğurtlu pişi


Nohutlu salata


Kakaolu pamuk kek


Havuçlu revani

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel şyler yapmıssınz ellerinize sağlık ama bence en güzeli bu lezzetlerin dostlarla paylaşılması..slmlar

Ferhanca dedi ki...

afiyet olsun..neşeniz bol olsun..sevgiler..ferhan

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Emeği geçen herkesin eline sağlık
herşey çok güzel, ne güzel böyle mesafeleri aşıpta buluşmanız, keşke burdada değer verilse bu kadar..
bu konuda dertliyim maalesef
sevgiler
Pınar

kalimeero dedi ki...

suheyla gercekten oyle. evde iki kisi yerken bile insan birisi olsa da soframiz senlense diyor.

ferhanca sagol guzel dileklerin icin. sizin de sofralarinizdan nese eksik olmasin.

pinar, tr'de belki yeterince giden gelen, arayan soran oldugu icin insan bilakis yanlizligi ozluyordur. Tabi arkadaslar arasi degil de akrabalar arasi gitme-gelmeler olur genelde. ama haklisin kiz arkadasin yerini tutmaz hicbiri. herkes kendi mesgalesine dalinca unutuluyor boyle seyler herhalde.

Adsız dedi ki...

kalimeero;sayfalarda degisiklik yapmak ben cok iyi fikir:)sizlerde geldiginiz icin sagolun..pinar deger veriliyordur ama belki kucuk alanlarda,yani biz burda cok az kisiyiz ya,ama oralarda onca topluluklardan kucuk topluluklar olusup onem veriliyordur,bence..sende buraya gelsene:)pinar dun gece ruyamda seni gordum bizim karsidaki eve tasinmissiniz:)

kalimeero dedi ki...

hulya degisiklik yaptim da iyi mi yaptim kotu mu onu henuz bilmiyorum. degisiklikte ferahlik vardir derler, onu simdilik hissediyorum. surekli degistirince de sayfanin kisiligi yok oluyor:)