22 Eylül 2006

Domatesli biber kızartması


İşte benim yere bakan yürek yakanlarımdan biri:) Bayılıyorum bu hafif acılı, domatesli biber kızartmasına. Ama tabii kızartma olduğu için çok yapmamaya çalışıyorum. Buzdolabındaki biberleri bir an önce kullanmazsam ziyan olacaklarını farkedince hemen yağı koydum tavaya. Önce biberleri sonra domatesleri hafifçe kızarttım. Hepsini bir tabağa aldım. Sonrasını hatırlamıyorum:) Bu annemin de çok sevdiği bir yemektir. Hatta ben küçükken pek sevmez, hep patates kızartması isterdim. Sonra herhalde evde yapıla yapıla alışmışım.

6 yorum:

kalimeero dedi ki...

Yogun istek uzerine yeni tarif ekledim:Pp

Hulya dedi ki...

bende cok severim kizartmayi ama dedigin gibi cok yapmamaya calisiyorum.annem benim bunlari kavururdu birde patlican koyup icine cok guzel ve daha hafif oluyor.

Adsız dedi ki...

Sayfanızı beğendim.Kızartma da nefis olmuş ellerinize sağlık.Kar manzarası beni bitirdi:(

kalimeero dedi ki...

Beyhan tesekkurler. Ben de buranin kisini seviyorum en cok. Doga bir harika oluyor karin altinda. Herkes havalar soguyunca uzulur, benim icim isiniyor sevincten:)

Damak Tadı dedi ki...

Selamlar,
Sayfanı ilk kez ziyaret ediyorum çok sıcak ve güzel tarifleri olan sevimli mi sevimli bir sayfa.İnsanın içi sıcacık oluyor.Ellerine sağlık tatlım..

Sana ve ailene hayırlı ramazanlar diliyorum.Sevgiyle kal..

Gül

kalimeero dedi ki...

damak tadi, sagolasin guzel yorumlarin icin. eksik olma. yemek konusunda sizin kadar usta olamadik ama cabaliyoruz:) Yine beklerim. size de hayirli ramazanlar.