26 Ekim 2006

Utah'tan manzaralar













13 yorum:

Beyhan dedi ki...

Kalimero'cuğum manzaralar süperrrr.Senin kar fotoğrafların öldürüyor beni.O evlerden birine yerleşivermek istiyorum.Çok mutlu oluyorum bakarken senin fotoğraflarına.Öpüyorum seni canım:))

Hulya dedi ki...

kalimeero ne guzel bunlar,altlarina anisida yazsaydin keske bizede ani olurdu boylece..

umran dedi ki...

Cok guzel manzaralar,kar yagmiyan bir bolgede yasayan biri icin boyle manzaralarin ne ifade ettigini tahmin et.sevgilerimle..

kalimeero dedi ki...

Ilk uc resim Park City'den; meshur kayak mekani. Sonraki Salt Lake City sehir merkezinin yukaridan gorunusu. Sehre gelen misafirlerimizi gezdirirken cekmistim. Yesilliklerin oldugu yerleri park sanmayin, oralar da sehir. Evler alcak oldugu icin gorunmuyorlar. Sonraki bir Amerikan futbolu macindan. Goller ve ordeklere gelince.. evde ekmek vs bayatladiginda bizim klasik ugrak yerimiz. Insanlarin kayak yaptigi kucuk tepe ise aslinda bir parkin icinde. Coluk cocuk, kayak acemileri kisin bu tepeden kayarlar. Tabii dusenleri izlemesi kaymasindan daha zevkli oluyor:) Digerleri sirasiyla sincap, ceylan, (sanirim) bizon ve geyikler, ve bizim evin onu.

Kis manzaralari benim de favorim beyhan. Eskiden beri.

Umran oranin da kendi guzellikleri vardir eminim. O bir yana, nasil olsa hepimiz geciciyiz bulundugumuz yerde. Amerika kocaman kita, firsat buldukca gezmek lazim aslinda temelli donmeden. Kar bitmeden sizi bekleriz buraya. hem hulya da burda:)

Bocuruk dedi ki...

Canım bütün fotoğraflar çok güzel. Ve Utah çok sakin, temiz bir yere benziyor. Ne güzel ya sayenizde sanki gezmiş gibi oluyoruz oraları. Evinin önündeki karlı ağaç resmi ise favorim :)

Damak Tadı dedi ki...

Canım,fotoğrafların harika keşke bizlerde oralarda olsaydık.))Her karayi hayranlıkla seyrettim ellerine sağlık..Ne kadar güzel yerde kalıyorsun çok da sakindir..ÖPÜYORUM CANIM SENİ,KENDİNE İYİ BAK..))

hayat dedi ki...

Harika resimler sanki canlı evinizin önündekikarlı ağaç harika görünüyor sevgiler.

kalimeero dedi ki...

bocuruk, damak tadi, tesekkurler.

hayat, hosgeldin sayfama, sefalar getirdin. Senin ve cocuklarinin sayfalarini gezdim ben de. Kuzularm dediklerin cocuklarin degil mi? Ne hos boyle ayni dilden konusabilmeniz.

Ferhanca dedi ki...

ooo kar yağmış bile oralara..O şiiri cok begendiğim için koydum bloguma.Son kıtası çok hoşuma gidiyor.Benim oglumda missiouri rolla da.Mayısda mezuniyete gelicez inşallah.Elimde harita sen ve Hülya çok uzakmışsınız.Keşke gelince görüşeblsek.Ama seni Samsun a bekliyorum.Lama'nın hemşerisi olarak.FERHAN

Hulya dedi ki...

herkes sakin bir yer ne guzel diyor,ama bizde hareket civilti istiyoz:)insanoglu iste:)

Adsız dedi ki...

Kali kar'a bayıldım çok severim ama bizim buralarda henüz yok çok özendim valla güzel bir yere benziyor sevgiler Ebru

kalimeero dedi ki...

Ferhan davet icin tesekkurler. Buralara yolunuz duserse bekleriz. Resimlerin bir kismi gecen senelerden; burada henuz tam kisha girmedik. Ogluna da simdiden tebrikler. Insallah yolculugunuz guzel gecer.

Ebru'cugum buraya kish cok yakisiyor, daglardan dolayi. Camuru, trafigi de oyle pek olmuyor. Sizin kar fotograflarinizi da beklerim. Hatta herkes kendi sehrinden kish manzaralari koysa sitesine ne hos olur.

kalimeero dedi ki...

Hulya haklisin ya. Istanbul cocuklari iste:) Biz de burada manzaralarla avunuyoruz n'apalim:))